Om Mig

Hejsan!
Jag tänkte berätta lite mer om mig själv idag!
Jo, som i mitt förra inlägg så skrev jag att jag är oftast pigg och glad.
Glad är jag men inte alltid pigg, det måste jag medge.
Jag bor i en villa i Kalmar. På denna blogg håller jag mig anonym och jag kommer ha smeknamn på mina vänner och familjemedlemar. Ledsen men så är det bara. Jag vill inte att folk ska veta allt för mycket för om det kommer i fel huvud kan det leda till dåliga saker både för mig och mina vänner.
Jag pluggar fortfarande i skolan och försöker förbättra på mina betyg så gott det går.
På fritiden är jag med mina vänner, myser och har kul.
Jag håller även på med olika aktiviteter. På torsdagar går jag på teater och fredagar är det cheerleading för min del.
Till hösten kommer det även att bli nycirkus för mig och M.
I plugget håller vi på med ett projekt om Australien. M och jag skriver tillsammans fast jag är hennes assistent och hon är en rik tjej. Vi gör nästan allt tillsammans.
Såå, vad gjorde jag idag?
Joo, idag var jag med älsklingen J och M. Vi hade jättekul!
Vi stack till Netto för att köpa balonger men istället blev det en liter tuggumin.
När vi kom hem så fyllde vi massa fryspåsar med vatten och sen la vi dom på studsmattan och hoppade runt med dom. Man blev blöt. Sen hade vi typ lite vattenkrig. M och jag mot J älskling. Hur kul som helst!
När vi gick in lite blötare än vad vi borde va så satte vi oss på Ms rum och gjorde inget speciellt.
När J skulle gå så blev M lite sur på mig, så jag kysste J innan han var tvungen att gå. Medans kyssen pågick började M prata med sig själv så jag nästan började skratta! Fy på dig!
J stack och M och jag stannade. Vi gjorde inte mycket utan pratade mest innan jag drog hem.
Nu har jag fixat mig och ätit. Snart blir det att chilla och läsa lite ut "Ljudet av ditt hjärta", en bok många borde läsa. Det är ju en av de tre uppföljarna av "Om jag kunde drömma".
Nu vet lite mer om mig och vad jag gjort idag! Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0