Midnattscirkus


Idag var det stressigt i plugget. Ett skolprojekt skulle vara klart och jag hade inte gjort klart allt. M var heller inte klar.
På morgonen så åkte i alla fall jag, M, K, A, C, N & Do till travet för att testa på att köra sulky. Det var grymt kul! De små ponnyerna sprang på så mkt det orkade med tunga oss och en vagn bakom sig. Så gölligt.
När vi kom tillbaka jobbade vi med skolprojektet. Blev nästan klar så jag gjorde lite på rasten oxå.
Efter det hade jag slöjd. Trä för min del. Da, K & jag blev klara med vårat grupparbete och jag började på en tavla.
Den blev oxå klar. Den blev svart med ett grönt hjärta. Över hjärtat sitter det små spegelbitar. Snyggt faktist.
Efter plugget drog man hem till J med Fr. Vi busade med sylt och kollade på tv innan vi fixade en bild till mig. Tack så mkt J! Det var gulligt av dig. Sen kom E och då drog jag typ. Då cyklade man i superfart till teatern.
Föreställning idag då! När vi värmde upp tappade jag M så hon skadade knäet och jag har så dåligt samvete för det! Men hon klarade sig ialla fall ganska bra som tur va!
Allt folk kom och allt gick åt skogen typ. M och jag fick göra om vårat nummer och de flesta glömde sina repliker. Hoppas det går bättre på lördag!
J, E & Fr va där och kollade. Egentligen skulle Sötis vara där men han har feber och är lite sjuklig så det blev inte av.
Köpte godis efter föreställningen och jag funderar på om jag är lite beroende av det, eller vad säger du J?
Cyklade hem ialla fall och nu sitter jag här framför min data och skriver till er.
Sms;ar även med sjuklingen och han hälsar så gott till alla!
Let your smile shine!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0