Tack!

Jag vill tacka Julia och Ebba som kom och räddade mig ifrån att bli ett osocialt barn! Det var verkligen snällt av er!
Senare idag ringde även Joel! När vi pratat klart i tulifonen fick man ett sms. Han hade glömt säga lite saker, du är för söt!
Maria ringde oxå. Trevligt, synd bara att jag behövde äta.
Nu tror jag mina halstabletter kommer! :D
Har väldigt ont i halsen nu efter duschen men det är säkert bara därför.
Min outfit idag var inte den bästa;
Mjukisbyxor från Teamsportia
Svart linne ifrån MQ
Strumpor ifrån London
Hoodtröja med Garfield på ifrån Bikbook
Mycket slappt och mysigt.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mig tillfället att sätta mig med varm O´boy och något gott (tex. halstabletter) och mysa med att kolla på "A Cinderella story"?
Ska nog göra det, fast byta ut O´boyen mot tee med massa honung och citron i!
Slänger upp en bild Ebba gjorde idag! Erkänn att det passar pöfekt till min blogg?!
Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0