Sjuk

Halusen på alla barn!

Idag har jag varit sjuk. På morgonen hade jag feber och ont i halsen. Inte bra. Jag gissade på att det var för att jag cyklade i shorts när det pissregnade.
Så jag har varit hemma hela dagen. Vaknade vid 11:15 och kollade på lite videor. Lagade mat och kollade på tv med vovven. Mysigt! Vi fick även Sims 3 idag. Göttdå!
Så man har bara suttit här hela dagen och nu är mami och handlar. Ska snart öva lite på spanska och sen så får det väl bli att gurgla saltvatten och typ dricka te och kolla på något på tv.
Det kliar i öronen på en när man har ont i halsen.
Eftersom att detta plötsligt drabbade mig så kunde jag inte följa med Ft och Fj till svinö och grilla. Tror inte dom gjorde det eftersom att det regnade men men.
Imon ska jag ialla fall till plugget. Man vill ju inte bli socialtdeprimerad!
Slänger upp ett collage på mig och Habibi som firar en månad imon!<3
Ha det göttit!


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0