Klänning?

Hallå alla barn!

Förlåt för att jag inte bloggat på hela helgen men jag har verkligen inte haft tid!
Idag har jag i alla fall kollat på när Cb, Fj och Ef badade! Det var varmt i vattnet men jag hade inte orken att bada.
Ef och jag åkte hem och kollade på film, och så klart så måste jag åka hem när det börjar pissregna! Så där cyklade jag i chinosshorts i pissregn...
När jag kom hem så bytte jag om och åt.
Jag har även pratat med Mc i telefon och så har jag hittat två klänningar jag vill ha till skolavslutningen men jag vet inte vilken jag vill ha?
Vad tycker ni? Båda är ifrån gina och jag ska testa dom på torsdag, samma dag som älskling och jag har en månad tsm<3

Ha det bäst!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0