Ingen skola ...

Hej alla barn!

Ingen skola för mig idag heller. Hade feber imorse igen, mindre denna gång, och kunde knappt andas.
Jag har varit borta vid b-vikskolan för att inte få ett socialtsammanbrott och så har jag ringt Mc!
Vi spelade luffaschack igenom telefonen. Mc har kräksjukan det lilla barnet. Stackare! Krya på dig!
Hörde även av henne att klänningen blev godkänd! Nice! *Hehe*
Vårat hembiträde har kommit och håller på att damsuga rummet bredvid. Så osocial är jag ju inte! :P
Hur som helst så måste jag plocka upp lite ifrån golvet eftersom att hon ska städa här snart!
Bloggar ikväll igen om jag hinner, slänger även upp en bild på vovven som vill att jag ska mysa med henne!
Kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0