Hjälp!





Heey alla barn!
J
app, hjälp mig som sagt!
Inatt blev det värre. 23:00 kom mami in till mig och frågade varför jag baknade i väggen? Något jag inte minns att jag gjort. Hon hade i alla fall satt sig brevid mig och försökt lungat ner mig. När hon hade kännt på min panna hade hon sagt att den var väldigt varm. Så nu på morgonen fick jag reda på att jag hade haft väldigt hög feber nu inatt.
Denna morgon kände jag mig väldigt pigg och hoppades på att jag skulle få gå till skolan men inte det inte ...
"Inte med den febern du hade inatt" sa mami till mig så det var bara att vara tyst eftersom att jag inte vaknat av att jag bankat i väggen eller av värmeslag?
Nu har jag haft det lite mysigt för mig själv, ätit mackor och druckit två koppar varm O´boy i sägen! Har även kollat på Shrek2 som jag aldrig kollade klart på i tisdags då jag blev sjuk.
Har även fått sms av Ebba. Ska ta och gå in på www.gratissms.se för att svara på det.
Vad gör ni annars? Hoppas inte att ni oxå sitter hemma med en riktig förkyldning och halsont, utan av bättre själ?
Slänger upp en bild på mitt öga!
Kram så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0