6a+6b=6c

Heeysan alla ni som läser denna rad!

Först och främst vill jag be om ursäkt för mitt usla bloggande. Ursäkta!
För det andra så kommer jag skriva om två dagar!

9 juni;
På morgonen kom man till skolan för att hämta min cykel men glömde min nyckel hemma. Som tur var fick jag låna cykel av Julia och hon jag och Ebba cyklade till cykelbussen. Där stod vi i typ 40 min och väntade med båda klasserna på att bussen skulle komma. När den kom så satte vi oss i bussen och åkte över till Öland. Väl där cyklade vi till Saxnäs och där fick vi göra precis vad vi ville! Fatta om alla blev glada?! Så flera badade vilket jag inte fick eftersom att jag har varit sjuk. Surt. Vi övade med poien och jag och Joel gick en "romantisk" strandpromenad för Ebbas skull. Plus att han läste upp en gullig sak för mig. Tack Habibi! Någon gång vid 2 var vi tillbaka på fastlandet. Då lämnade jag Julias cykel innan jag och Ebba fortsatte hem till henne. Där ifrån åkte vi till Funkabo fotbollsplan och där träffade vi Viktor, Svenne och Alex. Sedan kom även Caroline, Fanny, Maria, Araya, Julia, Klara, Erica & Betty. Hur kul som helst!

10 juni;
Åkte till skolan och det första vi gör är att kolla klart på film och äta glass! Mumsigt! Efter det gick vi ner till matsalen för att öva med 6a på låtarna till skolavslutningen. Vi ska sjunga "Gabriella sång" & "Summer of 69". Blev välla lite catfight om hur vi skulle sjunga på olika ställen men jag och Klara skrattade oss igenom hela lektionen typ. Sedan var dte bara att cykla till funkabo för att ha språk. det var grymt tråkigt utan 6a asso! Japp, när vi kom tbx så städade vi. Slängde typ allt. På matrasten har vi kör så vi övade med den. Gick faktist dåligare än andra gånger, men det är väl nervositeten som börjar komma. Övade även lite med poien, hjulade rakt in i datan och subbade allt typ. Aja, inget att vara lessen över. Den sista timmen var det dags att läsa och tillslut fick Sara, Klara och jag gå in till ett annat rum bredvid för att planera lekar som vi ska leka imon! GT kom in efter ett tag och det blev väldigt flummigt! Vi slutade och övade på poien igen. Det var gott. Sen så stack jag och Joel hem till Maria. Där testade han kläder tills imon. Maria sminkade honom även och han fick ha på sig läppglans som han hatar så! Hahah, så fin han blev! Fick även våffla hans fina blonda hår! Gölligt, han såg ut som ett sminkat troll typ! Sedan cyklade vi till Zorbas och busade! Maria och jag skämdes så vi åt på Athena. Sedan köpte jag en ny bikini del till mig. Svart, guld och vit! Mycket nöjd! Nu har jag kommit hem och är fortfarande proppmätt. Nu har murmur och murfor kommit och ska fika lite med dom. Hoppas  är nöjd över att jag bloggat nu? Det är i alla fall jag!
Slänger upp en bild som jag redigerat själv,
Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0