6 juni

Heeysan!

Jaah, jag hann inte blogga igår så jag skriver om det nu
Vid lunch kom mina kusiner, Oskar & Matilda. Busigt. Efter ett tag kom Jonas och räddade mig!
Han hade hyrt the strangers och så gav han mig den 4;de delen av Twilight! TACK!
Men mami ville inte att vi kollade på den så vi åkte och hyrde sign istället.
Vi kollade på den medans alla andra kollade på fotbollen hos grannarna.
Den va ganska bra faktist!
På kvällen så vattenskjölde jag näsan. Äckligt! Men nu på morgonen så funkade det faktist! Kunde andas! Yihoooo!
Nu har jag varit nere och duschat och läst typ de två första kapitlerna i "Så länge vi båda andas".
Mycket bra! Hörde även att andra delen av böckerna ska komma ut som film! New moon!
Sevärdighet!
Nu ska jag ut och stretcha!
Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0